Alles onder één dak Slim inkopen A-merken voor groothandelsprijzen
background image

Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Klachten procedure

Klacht melden

Wij doen er alles aan om de producten die je bij ons besteld hebt, netjes en op tijd bij je af te leveren.
Indien je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier.
Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons

Schade of verschillen kun je melden via het service formulier via onderstaande button. Je kunt ook gemakkelijk één of meerdere foto's toevoegen.
Gebruik voor het toevoegen van foto's je smartphone.

Wat zijn de stappen?

  • Een dag voor de levering ontvang je een mail met een digitale afleverbon (de originele afleverbon zit op de zending).
  • Wij vragen je direct bij de levering het aantal colli te controleren.
  • De chauffeur wacht tot de zending gecontroleerd is. Mocht de chauffeur om een reden niet willen wachten, neem dan contact op met Advion.
  • Manco's en gebreken kun je vermelden op de afleverbon.
  • We kunnen de klacht m.b.t. schade en manco's alleen in behandeling nemen als de afleverbon voorzien is van twee handtekeningen; die van jou als klant en die van de chauffeur. De chauffeur moet ook altijd zijn kenteken vermelden.

Een verschil of schade?

  • Schade en verschillen op de pakbon of factuur kunnen tot 5 werkdagen na ontvangst via het service formulier gemeld worden.
  • Een kopie of foto van de afgetekende afleverbon inclusief twee handtekeningen kan aan het formulier toegevoegd worden.
  • De melding zal direct opgepakt en verwerkt worden, binnen 14 werkdagen ontvang je van ons een reactie

  • 5 werkdagen na ontvangst zijn wij helaas niet meer in staat om je klacht te controleren en zal deze ook niet meer in behandeling genomen worden.