Alles onder één dak Slim inkopen A-merken voor groothandelsprijzen

Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Terug

Vragen? Wij hebben antwoorden!


In dit overzicht vind je veel gestelde vragen. De kans is groot dat je hier een antwoord op je vraag vindt. Zo niet, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Wij willen graag zoveel mogelijk antwoorden centraal verzamelen. Heb je een relevante toevoeging? Dan horen wij dit uiteraard graag.

Algemene vragen

  1. Ga naar Inloggen/Registreren
  2. Klik op de link 'Wachtwoord vergeten'
  3. Vul uw e-mailadres in.
  4. U ontvangt een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
  5. Uw nieuwe wachtwoord is direct actief, u kunt nu inloggen.
Je kunt hiervoor gebruik maken van ons online registratieformulier waarna je account direct wordt geactiveerd. Om een account te maken volg je deze link.
Bestellen bij Advion kan via dit inkoopplatform of via EDI. Meer informatie over EDI en hoe je met ons kunt verbinden kun je hier lezen.
Tijdens het bestellen zie je de beschikbare voorraad en de eventuele leverdagen. Je order wordt na ontvangst ingepland waarbij je een orderbevestiging ontvangt. Via je account kun je de bestellingen terugvinden, de verwachte leverdatum bekijken en track&trace van je bestelling inzien.
Ja. Tijdens de checkout kun je bij de verzendwijzen aangeven of je de order komt afhalen. Afhankelijk van de goederen ontvang je van ons een dag waarop je de bestelling kunt afhalen. De afhaallocatie is ons logistiek centrum aan de Slego 1 (Westpoort) in Amsterdam.
Je kunt vanuit je persoonlijke account voor meerdere filialen en locaties bestellen. Neem hiervoor contact op met onze collega's via verkoop@advion.nl.
Ja, dit is mogelijk. Een filiaal voegen wij graag voor je toe aan je account. Neem hiervoor contact op met onze collega's via verkoop@advion.nl.
De bezorgkosten zijn afhankelijk van de bestelling. 0-74,99 euro: €19,95 verzendkosten 75 - 149,99 euro: €5,95 verzendkosten 150 >: gratis verzending
Je kunt ons ten alle tijde een email sturen of ons bellen tijdens de openingstijden. De openingstijden van ons kantoor in Amsterdam zijn van maandag tot en met donderdag van 8.30u tot 17.00u en op vrijdag van 8.30u tot 16.00u. Bezoek is alleen mogelijk op afspraak. Verdere gegevens vindt u op onze contactpagina.
Indien je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening, dan kun je contact met ons opnemen via onze portal

Bestellen

Wij hanteren geen minimaal bestelbedrag. Vanaf 150 euro wordt je bestelling al gratis bezorgd. Voor orders van 0-74,99 euro rekenen wij €19,95 verzendkosten en voor orders van 75-149,99 euro rekenen wij €5,95 verzendkosten.
De minimale afname bij Advion is 1 collo (dit is een omdoos). Afname per stuk is dus niet mogelijk, tenzij 1 collo 1 stuk is. In onze webshop wordt bij elk artikel duidelijk aangegeven hoeveel artikelen er in een (om)doos verpakt zitten en wat de palletbelading is.
De mogelijkheid tot het aanpassen van een geplaatste bestelling is afhankelijk van de status van de order. Als de zending nog niet is aangemeld voor transport is er een mogelijkheid om (in overleg) de order aan te passen. Neem hiervoor telefonisch altijd eerst contact op met de orderafdeling via 088 110 4646.
Als klantrelatie van Advion kun je de beschikbare veiligheidsbladen vinden op de productpagina's. Hier staat een knop waarmee je de sheet kunt downloaden. Ontbreekt er een productdatablad? Dan kunnen wij deze opvragen bij de fabrikant. Neem hiervoor contact op met databeheer@advion.nl.
Wij beseffen dat we een bijzondere verantwoordelijk hebben op het gebied van voedselveiligheid in de opslag en het verdere logistieke proces. Wij bezitten het ISO 22000 certificaat en kunnen deze op aanvraag aanleveren. Productspecificaties van food artikelen van Unilever zijn veelgevraagd, deze zijn hier te vinden.
Als klant van Advion kun je alle afbeeldingen van de artikelen vinden en downloaden bij elk specifiek product. Op aanvraag kunnen wij toegang geven tot een FTP server met daarin de benodigde veiligheidsbladen in bulk. Neem hiervoor contact op met verkoop@advion.nl.
Wij bieden onze klanten het hele jaar door een breed en wisselend actieaanbod aan met artikelen uit ons gehele assortiment. Wij informeren je wanneer de nieuwe actiefolder online staat. Hierbij bieden we zowel losse artikelen als complete assortimenten voor interessante actieprijzen aan. Bij bepaalde producten is het mogelijk om extra korting te krijgen als je per complete palletlaag of pallet bestelt. Kijk hiervoor op de productpagina voor meer informatie over de hoeveelheden en de kortingen.
Je kunt het juiste product het best vinden door te zoeken op EAN-code. Als een artikel toch niet (meer) in onze webshop staat kan dat meerdere redenen hebben. Zo kan er een naamswijziging hebben plaatsgevonden of levert de fabrikant het product niet meer omdat het artikel is verlopen of gewijzigd. In beide gevallen kun je contact met ons opnemen via de email of de telefoon: 088 110 4646 waarbij wij je kunnen informeren en adviseren over een eventueel vervangend product.
Ondanks dat wij veel investeren in het zorgvuldig aanbieden van de juiste artikelgegevens, kan het voorkomen dat een onjuist packshot van een specifiek artikel is weergegeven. De getoonde artikelnummers en EAN CE code zijn altijd leidend bij orders op de website. Mocht je vragen hebben over de betrouwbaarheid van een specifiek product kun je de vraag voorleggen aan de verkoopafdeling via verkoop@advion.nl.

Leveren

Wij leveren van maandag tot en met vrijdag.
Wij leveren ook buiten Nederland. In België hanteren wij een minimaal bestelbedrag en tevens franco huis bedrag van €950,-. Voor informatie over tarieven en levertijden buiten Nederland en België kun je contact opnemen met ons verkoopteam via verkoop@advion.nl.
Je bestelling wordt op het adres dat verbonden is met je account afgeleverd. Alleen bij hoge uitzondering kan een bestelling opgehaald worden bij onze warehouses. Dit gaat altijd in overleg met onze orderafdeling via order@advion.nl.
Zodra je order compleet is wordt deze uitgeleverd. Een dag voor levering ontvang je de pakbon met de artikelen en het aantal colli van uw bestelling.
Een dag voor levering ontvang je de pakbon met daarop de artikelen die je geleverd zult krijgen. Indien wij een artikel niet tijdig kunnen leveren wordt je order automatisch omgezet in een backorder zodat dit artikel bij een volgende bestelling meegeleverd zal worden. Je kunt in samenspraak met de orderafdeling een vaste afspraak maken over het wel of niet standaard plaatsen van een backorder via order@advion.nl.
Mocht er na de bestelling blijken dat een of meerdere artikel(en) niet leverbaar zijn word je hier door de orderadministratie van op de hoogte gesteld. Je krijgt een bevestiging en eventueel een voorstel voor een vervangend artikel. Voor meer vragen kun je contact opnemen met de orderadministratie via order@advion.nl of 088 110 46 46.
Hoewel wij onze processen zo hebben ingericht dat eventuele fouten of gebreken worden opgemerkt, kan het voorkomen dat er iets fout gaat of bijvoorbeeld beschadigd tijdens het transport. Je kunt dit direct melden via onze orderservice pagina.
Mocht er een afwijkende hoeveelheid of een verkeerd artikel geleverd zijn kun je hier melding van maken bij de chauffeur. De retourprocedure zal daarna in overleg in gang gezet worden.
Je bestelling wordt op het adres geleverd dat verbonden is met jouw account. Het adres kun je zien of selecteren tijdens het bestelproces.
Je ontvangt een dag voor levering de pakbon met de artikelen die geleverd gaan worden en de artikelen die in backorder staan. In overleg zullen wij de betreffende artikelen bij een volgende bestelling meeleveren.

Betalen

De betalingsvoorwaarden zullen met je afgestemd worden zodra je klant bent geworden van Advion.
De betaalgegevens vind je op elke factuur in de rechter kantlijn. Onze betaalgegevens zijn: IBAN: NL50 INGB 0009 0301 11 BIC: INGBNL2A
De financiële administratie is elke werkdag bereikbaar via administratie@advion.nl of 088 110 4646.

Gekoeld en Diepvries

Het minimale orderbedrag voor gekoelde en diepvries producten is 350 euro. Niet koel/diepvries producten tellen niet mee binnen deze orderwaarde.
Gekoelde en diepvries producten komen uit een ander magazijn en worden met een speciale vervoerder geleverd. Hier zijn extra kosten aan verbonden.

Groothandels

Als groothandel profiteer je van extra scherpe prijzen. De groothandelsprijzen zijn zichtbaar na login.
Om van de extra scherpe prijzen te kunnen profiteren gelden er voor groothandels andere voorwaarden voor bestellingen. Bekijk de voorwaarden op onze groothandels pagina