Menu

Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Vragen? Wij hebben antwoorden!

In dit overzicht vind u veelgestelde vragen. De kans is groot dat u hier een antwoord op je vraag vindt. Zo niet, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Wij willen graag zoveel mogelijk antwoorden voor u centraal verzamelen. Heeft u een relevante toevoeging? Dan horen wij dit uiteraard graag.

Algemene vragen

  1. Ga naar Inloggen/Registreren
  2. Klik op de link 'Wachtwoord vergeten'
  3. Vul uw e-mailadres in.
  4. U ontvangt een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
  5. Uw nieuwe wachtwoord is direct actief, u kunt nu inloggen.
U kunt hiervoor gebruik maken van ons online registratieformulier waarna uw account direct wordt geactiveerd.ijn. Om een account te maken volgt u deze link.
Advion is een leveranciers voor bedrijven. Particulieren kunnen wij helaas niet van dienst zijn. Met uw KvK nummer kunt een vrijblijvend een account aanmaken waarbij u direct toegang heeft tot ons gehele productassortiment, onze databank en ons actieprogramma. Om een account te maken volgt u deze link.
Bestellen bij Advion kan via dit inkoopplatform of via EDI. Meer informatie over EDI en hoe u met ons kunt verbinden kunt u hier lezen.
Tijdens het bestellen ziet u de beschikbare voorraad en de eventuele leverdagen. Uw order wordt na ontvangst ingepland waarbij u een orderbevestiging ontvangt. Via uw account kunt u de bestellingen terugvinden, de verwachte leverdatum bekijken en track&trace van uw bestelling inzien.
Ja. Tijdens de checkout kunt u bij de verzendwijzen aangeven of u de order komt afhalen. Afhankelijk van uw goederen ontvangt u dan van ons een dag waarop u de bestelling kunt afhalen. De afhaallocatie is ons logistiek centrum aan de Slego 1 (Westpoort) in Amsterdam.
U kunt vanuit uw persoonlijke account voor meerdere filialen en locaties bestellen. Neem hiervoor contact op met onze collega's via verkoop@advion.nl.
Ja, dit is mogelijk. Een filiaal voegen wij graag voor u toe aan uw account. Neem hiervoor contact op met onze collega's via verkoop@advion.nl.
De bezorgkosten van de levering staan inzichtelijk in uw winkelmandje. De bezorgkosten zijn afhankelijk van locatie (bijvoorbeeld Nederland of Belgíë) en afhankelijk van de orderwaarde van uw bestelling.
U kunt ons ten alle tijde een email sturen of ons bellen tijdens de openingstijden. De openingstijden van ons kantoor in Amsterdam zijn van maandag tot en met donderdag van 8.30u tot 17.00u en op vrijdag van 8.30u tot 16.00u. Bezoek is alleen mogelijk op afspraak. Verdere gegevens vindt u op onze contactpagina.

Bestellen

U kunt het minimale bestelbedrag zien in uw winkelmandje. Tijdens het bestellen zal er worden aangegeven of de order franco (zonder verzendkosten is) of dat u nog niet aan het minimum bestelbedrag voldoet. Om gebruik te maken van het winkelmandje moet u eerst een account hebben.
De minimale afname bij Advion is 1 collo (dit is een omdoos). Afname per stuk is dus niet mogelijk, tenzij 1 collo 1 stuk is. In onze webshop wordt bij elk artikel duidelijk aangegeven hoeveel artikelen er in een (om)doos verpakt zitten en wat de palletbelading is.
Het aanpassen van uw bestelling na plaatsing is afhankelijk van de status van uw order. Als uw zending nog niet is aangemeld voor transport is er een mogelijkheid om (in overleg) de order aan te passen. Neemt u hiervoor telefonisch altijd eerst contact op met de orderafdeling via 088 110 4646.
Als klantrelatie van Advion kunt u de beschikbare veiligheidsbladen vinden op de productpagina's. Hier staat een knop waarmee u de sheet kunt downloaden. Ontbreekt er een productdatablad? Dan kunnen wij deze voor u opvragen bij de fabrikant. Neem hiervoor contact op met databeheer@advion.nl.
Wij beseffen dat we een bijzondere verantwoordelijk hebben op het gebied van voedselveiligheid in de opslag en het verdere logistieke proces. Wij bezitten het ISO 22000 certificaat en kunnen deze op aanvraag aanleveren. Productspecificaties van food artikelen van Unilever zijn veelgevraagd, deze zijn hier te vinden.
Als klant van Advion kunt u alle afbeeldingen van de artikelen vinden en downloaden bij elk specifiek product. Op aanvraag kunnen wij toegang geven tot een FTP server met daarin de benodigde veiligheidsbladen in bulk. Neem hiervoor contact op met verkoop@advion.nl.
Wij bieden onze klanten het hele jaar door een breed en wisselend actieaanbod aan met artikelen uit ons gehele assortiment. Als klant wordt u gewezen wanneer de nieuwe actiefolder online staat. Hierbij bieden we zowel losse artikelen als complete assortimenten voor interessante actieprijzen aan. Daarnaast is het bij bepaalde producten mogelijk om extra korting te krijgen als u per complete palletlaag of pallet bestelt. Kijk hiervoor op de productpagina voor meer informatie over de hoeveelheden en de kortingen.
U kunt het juiste product het best vinden door te zoeken op EAN-code. Als een artikel toch niet (meer) in onze webshop staat kan dat meerdere redenen hebben. Zo kan er een naamswijziging hebben plaatsgevonden of levert de fabrikant het product niet meer omdat het artikel is verlopen of gewijzigd. In beide gevallen kunt u contact met ons opnemen via de email of de telefoon: 088 110 4646 waarbij wij u kunnen informeren en adviseren over een eventueel vervangend product.
Mochten wij een artikel (nog) niet voeren, neem dan contact op met onze verkoopafdeling via verkoop@advion.nl zodat wij kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Ondanks dat wij veel investeren in het zorgvuldig aanbieden van de juiste artikelgegevens, kan het voorkomen dat een onjuist packshot van een specifiek artikel is weergegeven. De getoonde artikelnummers en EAN CE code zijn altijd leidend bij orders op de website. Mocht u vragen hebben over de betrouwbaarheid van een specifiek product kunt u de vraag voorleggen aan de verkoopafdeling via verkoop@advion.nl.

Leveren

Wij leveren van maandag tot en met vrijdag.
Wij leveren ook buiten Nederland. In België hanteren wij een minimaal bestelbedrag en tevens franco huis bedrag van €950,-. Voor informatie over tarieven en levertijden buiten Nederland en België kunt u contact opnemen met ons verkoopteam via verkoop@advion.nl.
Uw bestelling wordt op uw adres dat verbonden is met uw account afgeleverd. Alleen bij hoge uitzondering kan een bestelling opgehaald worden bij onze warehouses. Dit gaat altijd in overleg met onze orderafdeling via order@advion.nl.
Zodra uw order compleet is wordt deze uitgeleverd. Een dag voor levering ontvangt u de pakbon met de artikelen en het aantal colli van uw bestelling.
Een dag voor levering ontvangt u de pakbon met daarop de artikelen die u geleverd zult krijgen. Indien wij een artikel niet tijdig kunnen leveren wordt uw order automatisch omgezet in een backorder zodat dit artikel bij een volgende bestelling meegeleverd zal worden. U kunt in samenspraak met de orderafdeling een vaste afspraak maken over het wel of niet standaard plaatsen van een backorder via order@advion.nl.
Mocht er na de bestelling blijken dat een of meerdere artikel(en) niet leverbaar zijn wordt u door de orderadministratie op de hoogte gesteld van dit feit. U krijgt een bevestiging en eventueel een voorstel voor een vervangend artikel. Voor meer vragen kunt u contact opnemen met de orderadministratie via order@advion.nl of 088 110 46 46.
Hoewel wij onze processen zo hebben ingericht dat eventuele fouten of gebreken worden opgemerkt, kan het voorkomen dat er iets fout gaat of bijvoorbeeld beschadigd tijdens het transport. U kunt dit melden direct melden via onze orderservice pagina.
Mocht er een afwijkende hoeveelheid of een verkeerd artikel geleverd zijn kunt u hiervan melding maken bij de chauffeur. De retourprocedure zal daarna in overleg met u in gang gezet worden.
Uw bestelling wordt op het adres dat verbonden is met uw account afgeleverd. Het adres kunt u zien of selecteren tijdens het bestelproces.
U ontvangt een dag voor levering de pakbon met de artikelen die geleverd gaan worden en de artikelen die in backorder staan. In overleg met u zullen wij de betreffende artikelen bij een volgende bestelling meeleveren.

Betalen

De betalingsvoorwaarden zullen met u afgestemd worden zodra u klant bent geworden van Advion.
De betaalgegevens vindt u op elke factuur in de rechter kantlijn. Onze betaalgegevens zijn: IBAN: NL50 INGB 0009 0301 11 BIC: INGBNL2A
De financiële administratie is elke werkdag bereikbaar via administratie@advion.nl of 088 110 4646.