Alles onder één dak Slim inkopen A-merken voor groothandelsprijzen

Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Een klacht melden?

Wij doen er uiteraard alles aan om je order netjes, compleet en op tijd bij je af te leveren.
Toch kan er onverhoopt altijd iets mis gaan. 

Heb je een klacht over een order? Dan kun je daar binnen 5 dagen na ontvangst van de order een melding van maken door op de button hieronder te klikken. Helaas kunnen wij telefonisch of per e-mail geen meldingen in behandeling nemen.

Na het maken van een melding kun je binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten.


Wat zijn de voorwaarden voor het melden van een klacht?

Een dag voor de levering ontvang je van ons een e-mail met daarin de digitale pakbon.
Op de dag van levering vind je de hardcopy afleverbon bij je bestelling. De afleverbon dient direct bij levering gecontroleerd te worden samen met de chauffeur. De chauffeur wacht totdat de zending gecontroleerd is. 

Let op: Wij kunnen de melding niet in behandeling nemen indien niet aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan. Zie onze algemene voorwaarden artikel 11.1.

  • voorwaarde 1: Eventuele verschillen en/of schade moeten onder aan de afleverbon vermeld worden.
    Vervolgens moet de afleverbon ondertekend worden door zowel de ontvanger als de chauffeur. 
     
  • voorwaarde 2: Meldingen met betrekking tot orders moeten binnen 5 werkdagen na ontvangst gemeld worden. 
  • voorwaarde 3: In geval van schade verzoeken wij je vriendelijk om een aantal foto's mee te sturen met de melding.
  • voorwaarde 4: Meldingen met betrekking tot prijsverschillen dienen binnen de vervaldatum van de factuur aan ons gemeld te worden.